torsdag 15 juli 2010

Konstig dröm

Jag hade en sån lustig dröm i natt! Jag måste bara berätta!
Jag skulle åka med Anna, till USA för att hon hade bestämt sig för att
börja ett nytt liv. Hon skulle köpa gård med olika sorters djur så hon kunde bli
helt självförsörjande med mat.
Pappa ansåg att vi inte klarade av det själva,
så han bestämde att hela familjen skulle åka med.
Så vi åkte.
Väl framme i USA bestämde mamma att Malin skulle ta täten,
eftersom hon var den mest beresta.
Malin sprang runt på flygplatsen och alla sprang lydigt med.
När vi gick in i en jätte stor hiss som skulle ta oss ut ur flygplatsen
gick jag fram till Malin och frågade om hon visste vart vi skulle, sa hon:
-Nej, jag har ingen aning men berätta inte det för dom andra.
Så skrattade hon jätte mycket.
Vi kom iaf fram till gården Anna skullle köpa,
och jag frågade om hon skille stanna.
Och det skulle hon.
Så vi åkte.
Emma (som var höggravid) sa att hon absolut skulle se havet.
Så vi åkte dit.
-Vet ni om att jag är grym på att surfa, sa Emma.
Du kan ju inte ens simma, sa Martin.
Emma blev skit sur, hämtade en bräda och började surfa.
Vågorna var typ 15 m höga men Emma var verkligen grym på surfing!
Alla stod på stranden o bara gapade.
Sen kom Emma in till stranden igen.
-Bebisen ville komma ut, sa hon
och gav bebisen (en pojk) till Martin.
Sen vaknade jag! :)

3 kommentarer:

  1. hahhaaaha. du är inte riktigt normal jenny :)

    SvaraRadera
  2. hahaha söt du e!! Det e ju bara du som skulle kunna drömma en sån här dröm :D

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig dröm. När man drömmer sånna drömmar vill man inte vakna!

    Jag tycker ni ska flytta hitåt istället !

    Kram

    SvaraRadera