måndag 31 maj 2010

En stor dag!

Idag har Vendela druckit 1 dl välling ur nappflaska!
Kan tyckas att det inte är en särskillt stor grej, men det har aldrig hänt förut!
Så för mig är det jätte stort! ;)
Har vart o klippt o slingat mig idag också, tog bara lite på topparna så det är ingen jätte skillnad. Men det är gött att få bort det slitna iaf.
Jag gillar verkligen min frissa, halva nöjet är ju att gå dit o prata skit o dricka kaffe med henne.
Me like!
Har vart ute o gått precis, vilken sjukt dålig kondis jag har nu! Jag var jätte hurtig ett tag och promenerade typ en timma om dagen men sen när Svea fick kennelhosta och var tvungen att vila så gjorde ju liksom jag det med så..
Lätt hänt... :)
Nu åker Calle bort i morgon igen, så är det någon som vill leka med mig är det bara att höra av sig.







Vendela fick en ny body idag. Stenhård, Lilla My juh.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att Vendela fick i sig 1 dl välling. Det tycker jag faktiskt är jättebra juh!!! Det var det jag fick i Elise ikväll också. Hon har feber och är sjuk så det smakar inte så gott då kanske.

    Pusss

    SvaraRadera