måndag 10 maj 2010

städa-, tvätta-, handla dag

Idag har jag haft en hysterisk städdag och tvättdag. Inte så roligt med det behövdes verkligen. Är i och för sig inte färdig på långa vägar, och ändå sitter jag här vid datorn o en kopp kaffe.
;)
Igår var jag, Vendela o Calle på utställning med Svea. Vi fick en 2a i första omgången, lite synd med det var så jätte många snygga hundar med så jag hade inte räknart med att vi skulle gå så långt. Svea är ju tyvärr för kort i länden och sen när hon är så himla glad som hon är åker svansen upp för högt och då ser hon ännu kortare ut. Men hon fick okej kritik så det var kul ändå. :)
Efter utställningen skyndade vi till Korsberga och dopet av lilla Ebba. Jag tror minsan hon skrek lite mer än Vendela gjorde när hon döptes. ;) ... Det är tur att alla är olika.. ;) hehe...
Nej nu måste jag kasta mig iväg till Skara o handla, ska åka o köpa blommor till lådorna på trappan tänkte jag.
Todeloo!

1 kommentar: