fredag 18 juni 2010

Fredagsmyyyyyys!

Idag har det vart fredagsmys!
Vi var först i skara på COOP (hehe, Andreas vi var på COOP...) och handlade mat. Vi kom på att vi skulle äta tacos och jag konstaterade när vi var i affären att säkert hälften av alla som handlar, handlar något tacos- relaterat!
Äter (nästan) alla Svenskar tacos på fredagar?
Hur som helst, det var gott i alla fall!
Sen skulle vi kolla på film, jag på ginza igår och köpte twilight och new moon så jag hade ju hoppats att vi kunde gotta oss med någon av dom. Men Calle sa - Jag vill se något kulturellt!
Så vi satt i två timmar och kollade på Wilhelm Mobergs "Nybyggarna" istället.
Haha!
I morgon ska vi in till Skövde och kika soffa, sen ska vi till Henrik & Jennelie på kvällen! :)
Igår jag tänkte att jag skulle vara duktig, så jag och Svea var ute och joggade..
1 km, sen var jag heeeelt slut!
Jag har inte sprungit frivilligt sen högstadiet tror jag.
Men det var ganska roligt! :)
Nu ska jag sova!
God natt världen!
ZzZ ZzZ ZzZ

2 kommentarer: