onsdag 9 juni 2010

Ullared, häst, SATC2 och Trollhättan

Oj oj oj, nu har jag inte skrivit på länge! Det beror på att jag har vart hos mor & far sen i lördags och dom har ingen dator. (!!)
Men nu är jag hemma hos mig en sväng, ska snart åka till trollhättan och handla lite tänkte jag. Har inte vart där på jätte länge, inte sen Vendela föddes tror jag.
Igår var jag & Malin i skövde och kollade på SATC2. Den var sådär faktiskt..
Betyg: 2,5 av 5.
Men älskar man serien (som jag & malin gör ;)) så är det ju bara ett måste att se den! :)
I måndags kom hästen som jag ska ha och rida ett tag. Han verkar riktigt trevlig!! Ska rida första gången ikväll tänkte jag.
Roligt! :)
I Söndags var vi ju som sagt i Ullared, vi hade såååå roligt!
Jag handlade en hel del vardagskläder till Vendela, så nu har hon kläder så att hon klarar sig igenom hela den aktuella storleken och nästa.
Efter vi hade handlat färdigt gick vi och käkade på en restaurang i närheten av affären och då så kommer Ullaredskungen in.
Han har vart med i Filip och Fredrik, 100 höjdare. Ni som inte har sett det måste se det! :)
Titta in på länken här nere! ;)
Oslagbart! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar