fredag 16 april 2010

"Det stora grå"


Idag har jag gått o tittat efter det stora molnet som skulle dra in över Sverige. Dom säger på nyheterna att det täcker hela landet+ grannländerna. Men jag har inte sett något! Eller det kanske man inte gör...? Jag har gått o föreställt mig att man ska kunna se ett stort mörkt täcke över horisonten som lägger marken i en grådassig dimma. Svart regn har det ju vart tal om också. Jag ska iaf ställa ut en vit skål i natt ifall det kommer regn. Jag vill ha bevis! :)


Calle är orolig att hans flyg till tyskland nästa helg ska ställas in pga detta. Jag är mer orolig att det inte gör de. ;) Tycker inte om när folk jag har kära är ute och flyger. :P


Igår var jag o Svea på träning, det gick helt okej. Vi var lite trötta och ofockuserade båda två. Vi har mycket att träna på!


Pyret sover gott i stora sängen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar