söndag 18 april 2010

tjockis söndag

Hopp vad har hänt idag då..?
Jag o Sofia har vart ute på en biltripp med lilla hästen. Alltid lika kul att umgås med Sofia! :)
När jag kom hem hade Calle fixat avloppet i köket som han har kämpat med i två dagar, de luktade gammal dynga i hela huset o svart sörja överallt! Hur vidrigt som helst! Så vad jag gjorde resten av dagen är inte så svårt att räkna ut.. städa...
Men det var skönt att det blev lagat iaf! :)
Jag o Calle badade Vendela idag, hon tycker det är så himla roligt! Hon har kommit på att om hon sprattlar med benen så skvätter det massa vatten! Då riktigt skiner hon som en sol o så gör hon sitt "monsterbebisljud" som hon gör när hon är glad! Sen myste vi en stund i soffan innan det var dags för sängen. Det är så skönt att hon sover i sin egna säng nu!
Svea fick också bada idag, hon tycker dock inte det är lika kul som Vendela. Men ska man va fin så är de ju så. ;)
Nu på kvällen kom Malin och Andreas på spontanbesök! Trevligt!! Pizza blev det också, så nu sitter jag här o känner mig flötig.. Eftersom jag o Sofia åt lunch på McDonalds också.. hehe..
Ja det var nog de..
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar